2016. augusztus 2., kedd

Gondolatok a boldogságról

Írta: Czékus Viki

Egy gyermek - egy tanulmány szerint - napjában 400-szor nevet, míg egy felnőtt mindösszesen 14-szer....Óriási a különbség, pedig nem kellene így lennie. Mindannyian be akarunk lépni a Szeretet és Boldogság világába és soha többé nem akarunk majd onnan elmenni. Nem is fogunk tudni, hiszen az Egy, a Forrás mindörökre körbevesz, körbeölel, megsimogat kívül belül, ha a Fátyol lehullik. A Szeretet csodálatos érzés...lágyan felemel valódi Önmagadhoz és megint érezheted, hogy semmi más nem tesz tökéletessé, csakis ez az Érzés.

Azt mondják, hogy Szabadság nélkül nem megy.… Valóban? Hiába vagyunk Földi karanténban, mégis ebbe az irányba haladunk...a cél vissza a Forráshoz, ahol mindez jelen van, idő nélkül. Az elnyomás nem működik, minden erőnkkel a Szeretet irányába fordulunk, mert annak van csak értelme.
Segít felülkerekedni ezen az értelmetlenségen, amit tapasztalunk. Aki meg akarja látni a jót és a szépet az életében, az meg is fogja. Tégy pozitív megerősítéseket… szeress… légy segítőkész....és a legfontosabb, hogy higgy magadban. Megéri, mert a jutalom, amit mindezekért cserébe "kapsz", felülmúl majd minden képzeletet.

Tavaly óta a Közzététel és az Esemény harmonikus megtörténéséért meditálunk. A Fénymunkások és Fényharcosok a lehető legjobb tudásuk szerint meg fognak tenni mindent a békés átmenetért.
Több mint 50 millió ébredező ember van már világszerte Cobra szerint....ez nagyon jó hír! Keresik a Fényt.
Azok, akik tisztában vannak, hogy mekkora jelentőséggel és hatalommal bír egy közös meditáció, azok gyakorolják is. Személy szerint mindennap megteszem én is, amit csak tudok és együtt, közösen létrehozni a Szeretet és Boldogság világát sokkal egyszerűbb.

Mindannyian mosolygós és nevetős, boldog arcokat akarunk látni, felnőttet és gyermeket egyaránt. Egy életre a szívembe varázsoltam ezt a mondatot, amit két, számomra kedves és fontos embertől tanultam: "Szeretetből van elég, jut belőle Mindenkinek." Azért adom tovább, hogy tudja meg mindenki.....

A múlt alkalommal egy nagyon aranyos csoporttársunk, Editke ötlete alapján megkértünk benneteket, hogy meséljétek el az Esemény meditáció alatti élményeiteket. Ebből íme egy összeállítás, mert itt mindenki fontos és elfogadjuk egymást maximálisan. Segítjük és támogatjuk a másikat, így egy gyönyörű Fénymandalát alkotunk, ahogy Cobra szokta mondani.

"én szinte mindig amikor meditálok egy olyan világot képzelek el ahol nagyon nagy szeretet, békesség van, mindenki mosolyog és boldog"

" Biztosan sokan voltunk, mert már a székben ülve a ráhangolódásnál megindultak az energiák. Akkora lökés hullámok mentek át rajtam, régen éreztem ilyen jól magamat Most is megy még , mintegy levezetésként. Azt láttam, hogy amikor a Központi Napból megérkezett a SZERETET energia, az emberek a földön ülve fogadták értetlenül ,de jó érzéssel, és utána MINDENKI-ből kitört az ÖRÖM, voltak,akik ugráltak, voltak akik mosolyogva tovább ültek. Az elefántok ugráltak, és trombitáltak(ez mondjuk minden meditációmban jelen vannak az elefántok). Köszönöm. ÁLDÁS!!!"

"Én mintha felülről néztem volna rá a Földre és milliárd apró fény gyúlt fel amint ha megtörtént volna az esemény és minden sötétség eltávozott."

"Igen, nekem is mindig Föld feletti élményeim vannak, és mint ezernyi fényes csillag, amelyek nagyon közel vannak a Földhöz, úgy ragyognak a meditálók, mindenki mindenkivel együtt fénybe borítják a Földet. Közben végtelen béke és szeretet... nagyon másik dimenzió :) "

"Mind össze voltunk kapcsolódva a lélekcsillag csakrán keresztül. Mikor indult a hullám, mindannyiunkon keresztül átáramlott. Hasonló volt, mint mikor a Hegylakó filmben kapta a hős az erőt :) Hatalmas energia volt :)Imádtam :) Szerintem sokan meditáltunk, mert rengetegen voltunk összekapcsolódva <3 Csupa fény volt minden "

Hálásan köszönjük, hogy megosztottátok ezeket a csodaszép tapasztalásokat és természetesen továbbra is várjuk, hogy meséljetek, amikor csak szeretnétek.

A kedvenc képemet szeretném most nektek megmutatni Cobra oldaláról. Nekem nagyon sokat jelent, az áll rajta, hogy: "Legyen Fény". Azt kívánom, hogy mihamarabb így legyen és üdvözölhessük egymást a Béke, Szeretet és Boldogság világában.


Szeretettel Viki